Friends

LRzCNZsQeM4

Nu oricare prieten poate fi numit adevărat
Tu, însă, în categoria asta te-ai încadrat
Alături de tine mereu mângâiere-am găsit
O vorbă bună și un sfat mi-ai oferit.

Orice tristețe am știut să o depășim
Curajoși și optimiști am învățat să fim
Printr-un joc de rime am început să discutăm
Acum… noi nici nu ne mai salutăm.

Realizez cât de mult îmi lipsește
Acel care zi de zi îmi zicea zâmbește
Regret că timpul până aici a ajuns
Când, de fapt, ziceai că niciodată nu o să mă uiți.

9 gânduri despre “Friends

      • Încerc să mă detașez de amintiri, să mă resemnez cu tot ce-a fost, prin joc de rime făcusem cunoștință și tot prin rimă finisez
        Mulțumesc tare mult Cosmisian, aici chiar ai pus un ”gând bine definit” și voi ține cont de asta
        O noapte liniștită îți doresc

    • 😀 mi-a plăcut cum ai zis, BIG like
      Știi cum, nimic în viața asta nu-i întâmplător, din fiecare situație, lucru, persoană avem ceva de învățat, doare un pic acolo, dar ca ”să nu se vadă rana am pus pe ea o floare” poate că totuși, cândva o să putem întoarce pritenia noastră, tare-aș vrea

      • Nu mai poti intoarce prietenia aia, crede-ma ca am incercat cativa ani si am ajuns la concluzia ca mai bine singur. De ce sa se profite de bunatatea mea? Odata plecat pe un drum pe ala sa mergi. Am pus pe rani flori cum spui tu si nu mai buruieni au iesit. Frumos scris si voi revenii cu drag pe blogul tau.

      • Mulțumesc pentru cuvinte înțelepte, pentru că urmărești acest blog și pentru doza de motivație pe care am primit-o în urma dialogului, sper ca de acum încolo nimeni să nu profite de bunătatea ta, doar să o aprecieze

Lasă un răspuns

