Atunci când am ales să spun DA

YesMan2008poster

Ceva timp văzusem filmul motivațional ”Yes man”, inițial îl apeciam ca o bună comedie, în scurt timp, însă, acesta a devenit o sursă de motivație pentru mine, ba chiar mai mult am făcut și un experiment : timp de o săptămână am ales să spun DA lucrurilor care mă ”sperie”.
Particip la conferință? -…Da
Merg la radio pentru interviu, deși sunt o fire așa mai timidă? – Da
Colegii, amicii mă invită la plimbare deși știu că am foarte mult de pregătit pentru mâine? -Da
Rămân să mă joc cu vecinele mele micuțe? – Da etc.
Și așa treptat, tot mai încrezător, accepți orice invitație și mai mult decât atât primești plăcere și ești fericită de ceea ce reușești să realizezi.
E uimitor câtă putere are un simplu cuvânt. DA m-a ajutat să-mi schimb obiceiurile, să fiu mai încrezută și mai optimistă în alegerile care le fac. Acesta răsună ca un ecou în mintea mea și atunci când sunt doborâtă și vreau să renunț, cuvântul magic Da este cel care mă motivează să fiu mai puternică, să rezist și să trec mai ușor peste.
Tu ce alegi să zici?

11 gânduri despre “Atunci când am ales să spun DA

  1. Pingback: Atunci când am ales să spun DA – SharkY Photography

Lasă un răspuns

