31.05.2013

31.05.2013

Uneori, îmi aduc aminte timpul cînd eram copilă, atunci cînd în brațele mamei mereu mă simțeam în siguranță, cînd o mică jucărie mă făcea să zîmbesc și atunci cînd eram inițiatoarea celor mai ciudate ghidușii. Îmi aduc aminte prima zi de școală și dorința arzătoare de a păși în acel templu imens al cunoștințelor. Astăzi, s-a  sfîrșit un capitol frumos din viața mea, acel capitol care păstrează anii de școală, anii de liceu. Sunt satisfăcută pentru rezultatele obținute și acest succes se datorează celei mai nobile ființe- MAMA, pentru că doar ea îmi servește un model în viață, și pentru că grație ei am reușit să înfrunt obstacolele apărute în cale, am reușit să ajung la finalul acestui capitol fiind demnă de ceea ce sunt.
Îți mulțumesc pentru tot ,mămico!

2 gânduri despre “31.05.2013

Lasă un răspuns

