Puterea de a învinge

Viaţa constă în mii de clipe,
 Trăite alături de cei dragi
Totul începe dintr-un zîmbet
Şi continuă în neant.
Făcînd primul pas în lume
Am încercat să realizezi
Că am doar un scop anume,
Să lupt mereu şi să iubesc .
Am învăţat să plîng eu fară lacrimi,
Să pot zîmbi atunci cînd m-a durut ,
Să preţuiesc şi cel mai mic delatiu
Pe care nu îl am, sau l-am avut.
Cînd am cazut, m-am ridicat
Şi-am mers eu înainte,
Am avut curaj să lupt chiar dacă m-am rănit ,
De am greşit e vina mea şi am luat aminte
Că trenul vieţii iată a trecut.
Nici o clipă nu se mai întoarce ,
Tot ce a fost nu va mai fi,
Dar eu menţin speranţa cea de mine
Şi visul cel neîmplinit.
Fericirea e în lucruri mărunte
Chiar de n-o am încerc s-o dăruiesc
Fiindcă cea mai mare artă
E  să simţi cum ei zîmbesc.
De aş şti unde-i magia aş cumpăra pentru voi toţi
Un elixir al fericirii şi mult noroc fărăr reproş.
Vise sunt multe,
Chiar de nu le-ai văzut ,
Dar viaţa asta-I  numai una şi n-o ia de la început.

Lasă un răspuns

